Методична робота
Методична проблема:
«Створення комфортного освітнього простору з метою збереження ментального і фізичного здоров’я учасників освітнього процесу».
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ЗАКЛАД ОСВІТИ:
Методична проблема: ««Створення комфортного освітнього простору з метою збереження ментального і фізичного здоров’я учасників освітнього процесу».
ПЕРСПЕКТИВНІ ЗАВДАННЯ ЛІЦЕЮ:
- Забезпечення виконання законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, дотримання Конституції України, Міжнародної Декларації прав людини, Конвенції прав дитини.
- На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України « Назустріч людям» щодо забезпечення рівного доступу до якості освіти.
- Створення комфортних умов для навчання, виховання та розвитку учнів.
- Розширення можливостей для надання учням додаткових освітніх послуг.
- Забезпечення наступності між дошкільною системою виховання та початковим шкільним навчанням.
- Формування в процесі навчання особистості, здатної до самоосвіти, саморозвитку та самовдосконалення.
- Реалізація Конвенції інформатизації школи.
- Забезпечення оптимальних умов для розвитку інтелектуальних здібностей школярів.
- Оптимізація діяльності щодо інтеграції змісту освіти.
- Зміцнення морального й фізичного здоров’я ліцею.
- Упровадження в освітній процес інноваційних технологій, досягнень передового й перспективного педагогічного досвіду та психолого – педагогічної науки.
- Виховання справжнього громадянина і патріота рідної землі, активного учасника державотворчих процесів.
- Виховання почуття поваги до державних символів, духовних і громадських цінностей, усвідомлення власної причетності й відповідальності за власну долю, долю своєї родини, суспільства, країни.
- Формувати усвідомлення причетності до європейської спільноти, сприйняття загальносвітових цінностей та прагнення рівноправності в європейському співтоваристві.
- Створення безпечних умов для навчання фізичного розвитку та належних умов для соціально – психологічної реабілітації дітей.
- Прищеплення здорового способу життя, запобігання негативних проявів серед учнівської молоді, дитячої бездоглядності, безпритульності та підліткової злочинності.
- Формування ціннісного ставлення до себе як до людини, до інших людей.
- Створення гуманної, демократичної атмосфери в закладі освіти.
МОДЕЛЬ
організації методичної роботи
Городищенського ліцею